Desemnarea decanilor şi prodecanilor din cadrul SNSPA
Candidaturi depuse pentru funcția de decan/director al departamentului asimilat unei facultăți în vederea obținerii avizului Consiliului facultăţii/departamentului asimilat unei facultăți:
Facultatea de Administrație Publică
Conf. univ. dr. Teodora Bițoiu
Program managerial | Curriculum Vitae
Conf. univ. dr. Diana-Camelia Iancu
Program managerial | Curriculum Vitae
Facultatea de Comunicare și Relații Publice
Prof. univ. dr. Alina Bârgăoanu
Program managerial | Curriculum Vitae
Conf. univ. dr. Loredana Vladu
Program managerial | Curriculum Vitae
Facultatea de Management
Prof. univ. dr. Florina Pînzaru
Program managerial | Curriculum Vitae
Prof. univ. dr. Alexandra Zbuchea
Program managerial | Curriculum Vitae
Facultatea de Științe Politice
Conf. univ. dr. Cristian Pîrvulescu
Program managerial | Curriculum Vitae
Prof. univ. dr. Andrei Țăranu
Program managerial | Curriculum Vitae
Departamentul de Relații Internaționale și Integrare Europeană
Prof. univ. dr. Mihai Ovidiu Cercel
Program managerial | Curriculum Vitae
Lect. univ. dr. Ioana Melenciuc
Program managerial | Curriculum Vitae
Conf. univ. dr. Gabriel Micu
Program managerial | Curriculum Vitae
Ședinţele Consiliilor facultăţilor/departamentului asimilat unei facultăți, în vederea avizării candidaturilor pentru înscrierea la concursul public organizat de rector pentru selectarea decanilor/directorului departamentului asimilat unei facultăți se vor desfășura astfel:
- Facultatea de Administrație Publică: Joi, 21 martie 2024, ora 11:00
- Facultatea de Comunicare și Relații Publice: Joi, 21 martie 2024, ora 14:00
- Facultatea de Management: Vineri, 22 martie 2024, ora 11:00
- Facultatea de Științe Politice: Vineri, 22 martie 2024, ora 13:30
- Departamentul de Relații Internaționale și Integrare Europeană: Vineri, 22 martie 2024, ora 11:30
Calendarul privind derularea procedurilor de ocupare a funcțiilor de decan/director department asimilat unei facultăți și prodecan
8 – 15 martie 2024 | Campania de informare privind modalitatea de ocupare a funcţiilor de decan |
18 – 20 martie 2024 10:00 – 15:30
|
Depunerea candidaturilor pentru funcțiile de decan Candidaturile se depun personal la Rectoratul SNSPA sau prin e – mail la adresa alegeri2023@snspa.ro.
În ultima zi de înscriere se va transmite către fiecare structură lista cu candidaturile primite și se vor afișa pe website – ul SNSPA |
21 – 22 martie 2024
|
AVIZARE
Ședința consiliilor facultăților pentru acordarea avizului candidaţilor care doresc să se înscrie la concursul public organizat de rector pentru selectarea decanilor |
25 – 26 martie 2024 | Perioadă contestații privind procedura de defășurare a procesului de avizare la nivelul consiliilor facultăților |
27 martie 2024 | Soluționarea eventuale contestații referitoare la proceduri |
28 – 29 martie 2024
|
Obținerea avizului de legalitate pentru dosarele candidaților avizați de către consiliile facultăților |
1 – 5 aprilie 2024 | Evaluarea dosarelor candidaţilor care au primit avizul consiliilor şi organizarea interviurilor de către comisia de concurs |
8 aprilie 2024 | Afișarea rezultatelor concursului public |
9 – 10 aprilie 2024 | Depunerea contestațiilor privind modalitatea de desfăşurare a concursului public pentru ocuparea funcţiei de decan |
11 aprilie 2024 | Soluționarea eventualelor contestații referitoare la proceduri |
12 – 16 aprilie 2024 | Şedinţa Senatului pentru confirmarea rezultatelor concursurilor publice și emiterea dispozițiilor de numire a decanilor |
Aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 19/08.03.2024
Dosarul de candidatură cuprinde:
- declaraţia de intenţie, de a candida pentru funcţia de decan/director al departamentului asimilat unei facultăți, (formular-tip, Anexa nr.1) la una din Facultățile din cadrul SNSPA;
- programul managerial pentru 5 ani;
- Curriculum vitae, format EuroPass;
- CI/pașaport/alte documente echivalente care atestă identitatea, respectiv domiciliul/rezidența pentru cetățenii români sau, pentru cetățenii străini non UE/SEE dovada dreptului de rezidență în România, după caz;
- certificat de cazier judiciar;
- diplome și documente din care să rezulte pregătirea profesională și experiența didactică, în copie certificată de către candidat;
- documente prin care să ateste experiența managerială, în copie certificată de către candidat;
- adeverință medicală;
- declarație pe propria răspundere că nu a desfășurat activitate de poliție politică, astfel cum este definită prin lege;
- certificat de integritate comportamentală;
Toate aceste documente vor fi numerotate și însoțite de un opis semnat de candidați.