Printati aceasta pagina

CONTACT

Măsuri prevenție COVID-19

În contextul măsurilor de prevenție împotriva răspândirii virusului COVID-19, accesul în secretariat este limitat în această perioadă!

Vă rugăm să ne transmiteți solicitările dumneavoastră pe e-mail, la adresa secretariat.driie@dri.snspa.ro. Pentru ridicarea documentelor, este necesar să vă programați în prealabil, transmițând solicitarea dumneavoastră pe emailul anterior menționat.

Programul cu studenții (online și telefonic):
Luni – joi: 12:00 – 14:00
Vineri: 11:00 – 13:00

Având în vedere contextul actual, pentru o mai bună prevenire a răspândirii infectiei cu virusul SARS-COV-2 în rândul participanților, Departamentul de Relații Internaționale și Integrare Europeană,  a stabilit o zi pe săptămână, programată în fiecare MIERCURI, pentru a primi și elibera documentele solicitate pe adresa de e-mail: secretariat.driie@dri.snspa.ro .

 Program de adus si ridicat documente, la sediul din Bd. Expozitiei nr. 30A

În fiecare miercuri, interval orar 11:00 – 14:00.

E-mail:

Admitere
admitere@dri.snspa.ro

Secretariat
secretariat.driie@dri.snspa.ro

Telefon:
Secretariat: +40 371 445 076 ( probleme tehnice în curs de soluționare)

Cont bancar:
Taxele de școlaritate se plătesc prin transfer bancar în contul următor:
BRD: RO 47 BRDE 445S V140 0698 4450 (Plata se poate face la orice sucursală BRD)

Taxa de înscriere se face în contul:
BRD: RO56 BRDE 445S V003 5890 4450 (Plata se poate face la orice sucursală BRD sau online la înscrierea pe platformă)

Adresă:
Bd. Expozitiei, nr. 30A, Sector 1, Bucuresti, etaj 4, cod postal 012104
Sediu administrativ – Str. Povernei, nr. 6, Sector 1, Bucureşti, intrarea C, etajul al II-lea, cod postal 010643